2013. november 11., hétfő

Ön le tudna mondani vásárlói 36%-áról?

Érdekes eredménye született annak az amerikai felmérésnek, amelyben a vevőket (B2B) arról kérdezték, hogy mennyire valószínű, hogy  üzletet fognak kötni egy olyan eladóval/hirdetővel, akivel addig nem voltak kapcsolatban és akitől előzőleg reklámajándékot kaptak. A számok azt mutatják, hogy átlagosan több, mint  egyharmaduk (36 %) esetében növeli az együttműködés esélyét az apróságokkal való kedveskedés.
A termékcsoportok vizsgálata során láthatjuk, hogy nem jelentős értéket képviselő ajándékokról van szó, hanem egyszerű, de hasznos reklámhordozó termékekről, melyeknek mi is széles választékát kínáljuk.
A leghatékonyabbnak a felsőruházat tekinthető (pulóver, mellény, dzseki),  ezt követik a táskák, pendrive-ok, pólók, kulacsok, naptárak, írószerek, sapkák, irodaszerek és egészségügyi, biztonsági termékek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése