Azt hisszük, hogy nálunk nincs hagyománya a Valentin-napnak?
Pedig nálunk is volt olyan hiedelem, miszerint Bálint-napon választanak párt a verebek és ekkor térnek haza a vándorló vadgalambok.
Kedves vándorló galambok! Ne üres kézzel térjetek haza a verebetekhez! :)
Ha romantikus hangulatot szeret,
ha tekernétek egyet együtt...
ha meginnátok egy üveg bort közösen,
ha épp stresszes napotok volt,
ha szerelmes üzenetet szeretnétek hagyni egymásnak,
ha szeretnél a táskájába bújva mindig vele lenni,
hogy minden forró teáját rád gondolva kortyolgassa,
ha meg szeretnéd puszilni, :)
ha odaadnád neki a lakáskulcsod is,
ha örökre fel szeretnéd magad írni a szíve csücskébe.
Illetgyertya, biciklislámpa, üvegdugó,stresszlevezető szív, jegyzetap-tartó, táskafogas, bögre, mentolos cukorka, kulcstartó, golyóstoll.
2013. január 24., csütörtök
2013. január 23., szerda
A bögre színe - nem mindegy
Több kutatást végeztek már abban a
témában, hogy más-más színű edényben tálalt ételeknél eltérő ízt
érzünk, pedig nincs köztük különbség.
A sárga erősíti a citromos ízt, a kék színű italok szomjoltóbbak, mint a piros színűek.
Bizonyos színű bögrékből finomabbnak és édesebbnek véljük a forró csokoládét és a kakaót, a spanyol Polytechnic University of Valencia kutatói szerint. A kutatók 57 önkéntest teszteltek forró csokival különböző színű bögrékben tálalva.
Minden bögre egyforma anyagból készült, ugyanolyan volt a formájuk és méretük, de különböző a színük: fehér, krémszínű, piros és narancssárga.
Az önkéntesek szerint a krémszínű és a narancssárga bögrékben lévő forró kakaó volt a legfinomabb.
Mi lehet ennek a jelenségnek az oka? Lehet-e összefüggés a színek hideg-meleg hangulati hatásával? Lehet-e ezzel befolyásolni a márkánk iránti szimpátiát?
A meleg
szín kiemel, felhívja magára a
figyelmet, fellendíti a hangulatot
és a védettség érzését kelti. Ide
tartozik a vörös a vér, a láng, a
sárga és narancs a könnyedség és a jókedv színe. Fizikai oldalról nézve ezek a nagy
hullámhosszúságú színek.
A sárga erősíti a citromos ízt, a kék színű italok szomjoltóbbak, mint a piros színűek.
Bizonyos színű bögrékből finomabbnak és édesebbnek véljük a forró csokoládét és a kakaót, a spanyol Polytechnic University of Valencia kutatói szerint. A kutatók 57 önkéntest teszteltek forró csokival különböző színű bögrékben tálalva.
Minden bögre egyforma anyagból készült, ugyanolyan volt a formájuk és méretük, de különböző a színük: fehér, krémszínű, piros és narancssárga.
Az önkéntesek szerint a krémszínű és a narancssárga bögrékben lévő forró kakaó volt a legfinomabb.
Mi lehet ennek a jelenségnek az oka? Lehet-e összefüggés a színek hideg-meleg hangulati hatásával? Lehet-e ezzel befolyásolni a márkánk iránti szimpátiát?
A meleg
szín kiemel, felhívja magára a
figyelmet, fellendíti a hangulatot
és a védettség érzését kelti. Ide
tartozik a vörös a vér, a láng, a
sárga és narancs a könnyedség és a jókedv színe. Fizikai oldalról nézve ezek a nagy
hullámhosszúságú színek.
A hideg
szín háttérbe tol, eltaszít, vagy
elrejt, de nyugtat,
pihentet is. Ide tartozik a fejlődést,
harmóniát, jelentő zöld színek
egy része, az eget szimbolizáló kék és a lila. Fizikai oldalról nézve ezek a
kis hullámhosszúságú színek.
2013. január 18., péntek
PSI - vásári tudósítás
Mire magunkhoz tértünk volna a nagy ijedtségből, hogy túléltük a maja jóslatot (tehát van megint 5000 évünk, ha nem tévedek), a karácsonyt és a szilvesztert, újabb kihívással kellett szembesülnünk, nem nyugodhattunk. Az évenként megrendezett PSI kiállításra, Dusseldorfba vonult a reklámajándék szakma sűrű, tömött sorokban.
A január második hetében szerda-csütörtök-pénteki napon tartott kiállítás minden évben fizikai megpróbáltatást is jelent a méretével, a reggeltől estig tartó tárgyalásokkal és az esti bulikkal, vacsorákkal. Az idén sem volt ez másképpen, bár a válság nyomott hagyott mind a kiállítók, mind a látogatók számán.
A csarnokok száma ugyan megmaradt, azonban suttyomban leválasztottak innen is, onnan is egy-egy sávot, félcsarnokot, így a térkép tanulmányozása során nem tűnt fel, hogy kisebb területen rendezték meg az idei show-t. A sok évtizede kiállító nagy cégek közül az idén távol maradtak többen is, mások pedig az előző évekhez képest kisebb területet béreltek, mégis tanulságos és új lendületet ad a kiállítás látogatása.
Újra találkozhattunk IGC-és barátainkkal, akikkel átbeszéltünk az aktuális trendeket, közös projecteket.
A megszokott kiállítókon kívül sok új, egy-egy termékcsoportra specializálódott kisebb cég jelent meg és több magyar kiállítóval is büszkélkedhetünk.
Felmerül a kérdés megéri-e kiállítani az egyre szűkülő európai piacon, megéri-e az anyagi és emberi ráfordítást a kevesebb látogató vagy újabb marketing eszközt kell keresni az új vevőkkel való kapcsolatfelvételre. A kérdés ennél összetettebb, hiszen egyéb kiállítások is vannak, lehet, hogy elhamarkodott dolog egy kiállítás tapasztalataiból ennyire messzemenő következtetéseket levonni.
A január második hetében szerda-csütörtök-pénteki napon tartott kiállítás minden évben fizikai megpróbáltatást is jelent a méretével, a reggeltől estig tartó tárgyalásokkal és az esti bulikkal, vacsorákkal. Az idén sem volt ez másképpen, bár a válság nyomott hagyott mind a kiállítók, mind a látogatók számán.
A csarnokok száma ugyan megmaradt, azonban suttyomban leválasztottak innen is, onnan is egy-egy sávot, félcsarnokot, így a térkép tanulmányozása során nem tűnt fel, hogy kisebb területen rendezték meg az idei show-t. A sok évtizede kiállító nagy cégek közül az idén távol maradtak többen is, mások pedig az előző évekhez képest kisebb területet béreltek, mégis tanulságos és új lendületet ad a kiállítás látogatása.
Újra találkozhattunk IGC-és barátainkkal, akikkel átbeszéltünk az aktuális trendeket, közös projecteket.
A megszokott kiállítókon kívül sok új, egy-egy termékcsoportra specializálódott kisebb cég jelent meg és több magyar kiállítóval is büszkélkedhetünk.
Felmerül a kérdés megéri-e kiállítani az egyre szűkülő európai piacon, megéri-e az anyagi és emberi ráfordítást a kevesebb látogató vagy újabb marketing eszközt kell keresni az új vevőkkel való kapcsolatfelvételre. A kérdés ennél összetettebb, hiszen egyéb kiállítások is vannak, lehet, hogy elhamarkodott dolog egy kiállítás tapasztalataiból ennyire messzemenő következtetéseket levonni.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)