2013. augusztus 28., szerda

A nők is a feketét szeretik...

Amikor egy reklámajándék beszerző a saját ízlését követi a cég reklámajándékának kiválasztásakor, nem biztos, hogy ezzel használ a márkának, amelyet népszerűsítenie kellene.
Az ajándékok kiválasztásakor el kell felejtenünk a saját ízlésünket és megpróbálnunk a célcsoportunk fejével gondolkodni, hiszen ők azok, akiknek örömet kell okoznunk, akiknek be kell vésnünk az emlékezetükbe a márkánkat. Az Amerikai Reklámintézet felmérésében múlt nyáron 544 - 21. évét betöltött - fogyasztót kérdeztek meg reklámajándékokra vonatkozó preferenciáikról.
A kiválasztható termékkategóriák között a legnépszerűbb ajándékokat sorolták fel: táska, hátizsák, írószer, irodaszer, valamint ösztönzőként alkalmazott prémium ajándékok.
Az eredmény egyáltalán nem meglepő, inkább megerősíti az előzetes feltételezésünket.
A haszna azonban az, hogy felhasználhatjuk, amikor vásárlóinkat meg akarunk erősíteni döntésük helyességében, illetve segíthetjük annak meghozatalában a termék kiválasztása, színe, emblémázásának módja tekintetében.

Táskák és hátizsákok
- A nők több táskát és hátizsákot birtokolnak, mint a férfiak.
- A hátizsákokat legalább 4 évig használják nemre való tekintet nélkül.
- Az előnyben részesített színek sorrendje a fekete, kék és bézs volt.
- A legtöbb táskát munkába járásra használják, de a nők 69,4 % bevásárlásra is, míg a férfiaknál ez az arány 39,3 %.
- A fiatalabb, még iskolába járó generáció előnyben részesíti a világos, nem hagyományos színeket.

További termékkategóriákról a folytatásban.

2013. augusztus 15., csütörtök

Az ültethető ceruza sztorija

Immár bárki elültetheti saját ceruzáját.
Magyarországon egy igazi világújdonság jelent meg. Néhány fiatal design- és robotikahallgató elkészítette az első elültethető ceruzát. Amikor a ceruza már túl rövid az íráshoz, egyszerűen el lehet ültetni
egy virágcserépbe és néhány hét múlva finom konyhai fűszernövényeket kapunk. Az elképzelést a kickstarter.com webhelyen keresztül több mint 2000, a legkülönfélébb hátterű ember finanszírozta
Az új találmány neve találóan Sprout, azaz csíra, mivel pontosan ez lesz ebből az egyedülálló ceruzából. A fenntartható fából készült ceruza hét különböző változatban létezik, köztük olyan népszerű fűszernövényekkel, mint a bazsalikom, a kapor, a koriander, a menta, a rozmaring és a kakukkfű. Ahogy arra a Magyarországon a Sprout mögött álló vállalkozók rámutatnak a www.plantyourpencil.com weboldalon, a ceruza megihletheti a gyermekeket és a felnőtteket egyaránt. „Úgy véljük, a Sprout számos célra szolgálhat, és használható.Nagyszerű taneszközként azon gyermekek és szüleik számára, akik az újrahasznosításról és a fenntarthatóságról szeretnének beszélgetni.
Egyedülálló reklámajándékként vállalkozások, rendezvényszervezők stb. számára, szórakoztató eszközként gyermeki, kreatív és innovatív elmék számára” magyarázza Michael Stausholm, a ceruza mögött álló személyek egyike.

A robotokat is saját maga építi
Nem csak maga a termék egyedülálló, hanem a Sprout története is. Mivel a vállalkozóknak kezdetben nem állt rendelkezésükre tőke, ötletüket elhelyezték a Kickstarter.com webhelyen. Ezen a webhelyen teljesen  hétköznapi emberek fektetnek be teljesen rendkívüli ötletekbe az úgynevezett crowdfunding, azaz tömeges finanszírozás alkalmazásával. Nagyjából 2000 ember összesen 37 000 dollárt dobott össze a projektre, így elkészülhettek az első prototípusok, és a pénzt immár arra használják, hogy belőle építik fel a Sprout ceruzák gyártásához használandó robotokat.
„Az "Ültesd el a ceruzád" nagyszerű példája a legkorszerűbb üzleti modellnek, melyben teljesen hétköznapi emberek támogatják innovatív vállalkozók projektjeit. Ugyanakkor arra is rámutat, hogy a meglévő – és talán kevésbé kockázatvállaló – ipari vállalkozások kihagyásával is meg lehet valósítani a szokatlan ötleteket” – magyarázza Jonathan Loew.
A ceruzáról további információ a www.plantyourpencil.com weboldalon található, ahol arról is olvashat, hogyan tehet szert ilyen ceruzára, legyen szó magánszemélyről, vállalkozásról vagy szervezetről. A weboldal további információkkal szolgál a Sprout ceruza gyártásánál alkalmazott fenntartható előállítási módszerekkel kapcsolatban is, és részletes utasításokat tartalmaz a ceruza elültetésének időzítésére és módjára vonatkozóan.


A CERUZA ELÜLTETÉSE

Ültesse el a ceruzát úgy, hogy a végén lévő, a magot tartalmazó zöld kapszula éppen a föld felszíne alatt helyezkedjen el. A ceruzát a vásárlástól számított egy éven belül ültesse el. Ügyeljen arra, hogy a ceruza sok napfényt és meleget kapjon, és tartsa nedvesen a talajt. A kicsírázáshoz és növekedéshez a ceruzát közvetlen napfénynek kell érnie.

CSÍRÁZÁS ÉS NÖVEKEDÉS

A ceruzát meleg, napos helyen ültesse el. Használjon jó minőségű talajt vagy humuszt. Ügyeljen arra, hogy a virágcserepet sok közvetlen napfény érje. Tartsa nedvesen a talajt.

NÉHÁNY HASZNOS TIPP
Keresse fel a www.plantyourpencil.com weboldalt, ahol hasznos tippeket találhat arra nézve, hogy hogyan hozhatja ki a legtöbbet a Sprout ceruzából.

A FENNTARTHATÓSÁG KÉTSÉGTELEN JELEI

A Sprout fenntartható cédrusfából, agyagból, grafitból és szerves magokból készül.A ceruza kellemes illatot áraszt és nagyon könnyű írni vele.A Sprout nem tartalmaz mérgező anyagokat, így ólmot sem. Kézileg állítják elő az Egyesült Államokban jó munkakörülmények mellett.

HÉT NÖVÉNYTÍPUS

- bazsalikom
- kapor
- koriander
- menta
- rozmaring
- zsálya
- kakukkfű

Az összes változat 100%-ig fenntartható, nem mérgező, ólommentes, és szerves magokat tartalmaz.
A ceruza elültetése során ne feledje, hogy utasításainkat pontosan követni kell.

2013. augusztus 7., szerda

Mit jelent a TOVO?



Az ezekben a percekben is épp előkészítés alatt lévő ünnepi karácsonyi katalógusunkban új – színeiben minden eddigitől megkülönböztethető - sokfunkciós zsebszerszámokat mutatunk be. Anyaguk rozsdamentes acél, a sérülésmentes, tiszta tárolást, szállítást a neoprén tok biztosítja. A két új modell, a 10 funkciós bicska és a 16 funkciós szerszám integrált karabínerrel felcsatolható, így igazán rákattanhatunk. 
A sima felületű, de erős és stílusos TOVO család tagjai a nagyvárosi kalandorok túlélőeszközei.