2014. április 30., szerda

A power bankok használatának menete

A használat menete:
Power bankunk feltöltése a következő módokon lehetséges:







autó szivargyújtójáról, laptopról, napról (ha napelemes)hálózatról.

Az energia kinyeréséhez egy telefonunkhoz alkalmas csatlakozóra lesz szükségünk.A képen egy univerzális, többféle csatlakozóval ellátott kábel látható.






              További hasonló eszközöket a reklámajándék.hu webáruházban keresgélhet.
 

2014. április 29., kedd

A power bankokról közérthetően


A Power bankba ne tegyünk pénzt, nem fog kamatozni! Ennyit első ránézésre is meg tudunk állapítani, de ez nem tűnik túl tudományosnak.
A téma azért vetődött fel, mert sok ügyfelünket érdekli mostanában a „tartalék energia” , „hordozható töltő”, „külső akkumulátor”, „utántöltő”, ki hogy magyarít.
Nem érthetünk mindannyian mindenhez, de az alábbi információk úgy tűnik, hogy a jövőben a hétköznapok részét fogják képezni. (kár)
Hogyan lehet erről a legközérthetőbben fogalmazni? Ennél egyszerűbben nem sikerült:
Amit minden Power bank-on feltüntetnek az a kapacitás, azaz elektromos teljesítmény mértékegysége: mAh (milliamperóra).
A reklámajándék.hu webáruházunk kínálatában 500 mAh és 12000 mAh közötti kapacitású utántöltők léteznek.
Ha kivesszük egy laptop akkumulátorát, 4000 mAh feliratot találhatunk rajta például. Ebből azt a következtetést vonhatjuk le, hogy a 12 000 mAh-s powerbankból akár háromszor is feltölthetjük ezt az akkumulátort. Ennek ellenére ez nem így van. (Pontosabban így van, de a téma nem ennyire egyszerű)
A kapacitáson kívül ugyanis más tényezők is befolyásolják, hogy melyik töltővel mit lehet tölteni.
A következő tényező a feszültség, aminek Volt a mértékegysége. Az előttem lévő laptop akkumulátorán pl. 19V-ot jelölnek, míg a legmagasabb teljesítményű töltőnk is csak 5V-os. Ez azt jelenti, hogy egy átlagos táblagépet tölthetünk vele, mivel azok szintén 5V-os áramforrásról tölthetőek, de a laptoppal nem kompatibilis.
Harmadik tényező a csatlakozók kérdése: a kütyüknek már mikro vagy mini az USB bemenete, (kivéve az i-ket, azaz áj-jal kezdődőek:), míg a laptopok esetében ahány gyártó/modell, annyi féle.
A töltőkön feltüntetik, hogy melyik az IN (bemenet, általában mini-/mikroUSB) és melyik az OUT (kimenet, általában USB). Ez nem mindegy. Az egyiken kapja a szuflát, a másikon pedig adja. Ezek adják a szűk keresztmetszetet.  
Technikai oldalról megfogalmazva:
A PowerBankokban található egy kisebb-nagyobb kapacitású akkumulátor, amit feltölthetünk egy sima mezei mikro-/mini USB-s hálózati-, vagy autóstöltőről, egyéb USB-s áramforrásról (pl. számítógép) vagy a legtöbb modellnél napenergiával is (napelem). Ezután ha lemerülőben vagyunk nincs más teendőnk, mint elővenni a PowerBank-unkat, ennek a kimenetére rátenni telefonunkat, táblagépünket, egyéb kütyünket; és várni az „életmentő” energiát.
A PowerBank-ban található akkumulátor kímélése érdekében a lemerített PowerBank-unkat ismét töltsük fel, amikor töltő közelébe kerülünk. Szintén nem árt ügyelni arra, hogy amikor hosszabb időre eltesszük a PowerBank-unkat, előtte töltsük fel az akkumulátorát. Ha „túlmerül” az akku, akkor kapacitása csökken, végül használhatatlanná válik.

Prémium Design Katalógusunk Töltészet Lapján foglaljuk össze, hogy az általunk forgalmazott töltők mit tudnak. Íme: (12-13. oldala)

Ha eddig nem érdekelte volna a téma, akkor az alábbi számok talán meggyőzik, hogy érdemes képbe kerülni:
1,4 milliárd okostelefont töltünk fel naponta és ez a szám folyamatosan emelkedik. Minden 5. ember rendelkezik okostelefonnal (2013. év végi adat). 5 600 000 mW/h energia szükséges évente a telefonok töltéséhez. Ez megegyezik 450 000 otthon éves energiaszükségletével.
.

2014. április 4., péntek

Hogyan kell a focin lovagolni?



Az a márka/cég, aki figyelmet, sikereket akar elérni a fiatal célcsoport körében, annak azokat az eszközöket kell használnia, amelyekre ők nyitottak.Az utóbbi évtizedek egyik legjelentősebb megatrendje az egészség. Ehhez szorosan kapcsolódik a test, a testkép, a megjelenés felértékelődése, amelyet szüntelen médiaüzenetek is táplálnak: a jó megjelenés a sikeres élet, a boldogság szimbólumává vált.
Hazánkban meghatározó jelentősége van a futballnak. Mindenki ápol vele valamiféle viszonyt, még a kritikusoknak is állandó, fontos témája.

Igaz, hogy a magyar válogatott ki sem jutott a 2010-es VB-re, és az MLSZ 1200 fős országosan reprezentatív kérdőíves felmérése szerint 2012-ben a lakosságnak csak 17 %-a focizott valamilyen formában, ennek ellenére a Dél-afrikai mérkőzések nézettsége igen magas volt. A legnépszerűbbnek a brazil válogatott meccsei bizonyultak, ezeket 1,1 millió néző követte az AGB Nielsen felmérése alapján, de ebben a számban a vendéglátó-ipari egységekben és kivetítők előtt szurkoló nézők nem voltak benne, így csak tippelni lehetett a pontos nézőszámot. Ezek a számok jelzik, hogy ha a focit nem is űzik nagy számban, de érdekli az embereket.
Miért írok most erről? Mert közeledik a következő VB Brazíliában (2014. június 12) és a foci üzlet, de ne csak azoknak legyen üzlet, akik a tűz közelében vannak, hanem próbáljuk meglovagolni mi is ezt a labdát a kommunikációnkban profi marketingtevékenységgel.
Az integrált marketing kommunikáció megkerülhetetlen eleme a reklámajándék, mely támogathatja a tömegmédiában, hatalmas költségen megjelentetett reklámjainkat és amelynek a hatása nem csak a pillanatnak szól, hanem tovább él a pólókon, baseball sapkákon, tollakon, táskákon, kulcstartókon.
Játsszunk mi is egy kicsit ezen a pályán. 
Kifejezetten focihoz kötődő, raktáron lévő vagy egy hét alatt szállítható ajándéktárgyainkat itt tekintheti meg.
A drukkoláshoz elengedhetetlen kellékek sok-sok színben: duda, tapsoló, síp, csörgő szambalabda.
Egyedi termékekre a pontos igények és a mennyiség ismeretében tudunk árajánlatot adni. (pl. a bemutatott képek)

Egyéb egyedi ötletekért látogasson el honlapunk IdeaListjébe.