2015. április 10., péntek

Tarantino és a szóróajándék


Tarantinot nem a marketing tudása miatt szeretjük, de lehet, hogy emiatt ismerjük. Minden bizonnyal ő is tudja, hogy egy cég a reklámjaiban / reklámjaitól él. Ha elénk áll egy szimpatikus fiatalember egy névjegykártyával, egy soha nem hallott nevű cég képviseletében, aminek semmi nyoma az interneten, tömegmédiában, közterület-reklámokon, akkor hajlamosak vagyunk kételkedni a cégéről szóló nagyívű prezentációban. A reklámokkal tesszük ismertté termékünket, szolgáltatásunkat, örömmel fogadottá értékesítőnket, hitelessé nevünket. Miért gondolom, hogy mindezzel Tarantino is tisztában van? Most éppen azért, mert egyik kollégánk a Jackie Brown újranézése közben felfigyelt egy töredék másodpercnyi snittre (2 óra 1 perc 50 mp körül), amelyben a címszereplő beül Max Cherry óvadékügynök íróasztala mögé és a pisztoly fiókból történő előrántását gyakorolja. A cég profilja miatt a pisztoly az íróasztali felszerelés része, csakúgy, mint a műanyag reklámgolyóstoll a Cherry Bail iroda egyszínes logójával, tamponnyomással emblémázva, valamint a fejléces papír, melyen a cég szlogenje is látható: "Integrity in Service" és a szolgáltatással kapcsolatos tudnivalók. Nem beszélem bele, hogy a pisztollyal a jó marketing célzásra utalt. :)

Az üzlet portálján ugyanazzal a tipográfiával jelenik meg a logó, tehát tudatosan építették fel a film képzeletbeli cégének marketing mixét. Került bele egy kis reklámajándék is. Ilyen apróságok miatt hiszünk Tarantinonak és a marketinggel jól megtámogatott cégeknek.

A képen látható toll érintőképernyők kezelésére alkalmas érintővel nálunk is kapható. Kizárólag Tarantino őrülteknek áruljuk. :)

Nem tudom kihagyni, hogy ide nem idézzem, hogy mi olvasható a pisztoly alatt, fejjel lefelé a céges papíron.
Ha nem jelensz meg, annak csak három (félreértések elkerülése végett: 3) oka lehet:
1.Kórházban vagy!!
2.Börtönben vagy!!
3.Halott vagy!! 
(Felkiáltójelek száma nem 1 és nem 3!!)
Ügyeljünk a részletekre!!


2015. április 9., csütörtök

Mit ér az ajándék, ha emblémázott reklámajándék?

Előző bejegyzésünkben arról írtunk, hogy amennyiben egy termék valamilyen díjat nyer, azt minden bizonnyal szívesebben vásároljuk meg akár drágábban is, használjuk, tartjuk meg hosszú ideig és hiszünk abban, hogy pozitívan fogják befolyásolni a rólunk vagy a cégünkről alkotott képet.
Egy neves amerikai reklámintézet felmérést készített arról, hogy különböző országokban hogyan fogadják, mennyi ideig tartják meg, használják az általános emblémázott reklámtárgyakat a fogyasztók.
A hosszú élet titka
Természetes, hogy a naptárat használjuk leghosszabb ideig, hiszen egy évre szól. A következő kategóriát az adathordozók, pendrive-ok jelentik, amin szintén nem csodálkozhatunk, hiszen a saját rátett adatainktól nem szívesen válnánk meg, csak azért, hogy a rányomott emblémát többet ne lássuk (vagy mások ne lássák nálunk). A hosszú életű ajándékok közé tartozik még a felsőruházat, táskák, konyhai, lakberendezési cikkek. Valószínűleg ennek oka abban keresendő, hogy ezek a termékek drágábbak, azokat magunknak megvásárolni nagyobb kiadást jelent, így valóban értéket képviselnek a fogyasztó számára akkor is, ha logóval vannak ellátva.
A nagy számokat tollal írják ... pólóban
Ha nem a tartós használat szerint keressük a favoritot, hanem a birtoklók számát tekintjük fontosnak, akkor évek óta az írószer az éllovas. Emblémázott golyóstollat birtokolnak a legtöbben (45%) a megkérdezettek közül, rögtön utána nyargal a póló (42%).
Az egészséggel és biztonsággal kapcsolatos ajándékok birtoklásának alacsony arányát csak azzal tudjuk magyarázni, hogy ez a termékcsoport viszonylag alulreprezentált a reklámajándék forgalmazók kínálatában.

Táska a fejben
Hiába van azonban sok-sok példány a reklámhordozónkból az embereknél, ha azt sem tudják, hogy kitől kapták azt személy szerint. De nem is ez a lényeg, hiszen a márkánk szem előtt van. Mégis van egy termékkategória, amelynek ajándékozójára emlékeznek a fogyasztók, és ez a táska. Az emberek 89%-a emlékszik arra, hogy kitől kapta az emblémázott reklámtáskát. Erre varrjunk gombot...
Üssünk rést az elutasítás falán!
Adjunk olyan promóciós ajándékot, amelyet hasznosnak tartanak a fogyasztók, mert ez az elsődleges szempontjuk (75%), ami miatt azokat megtartják és nem ajándékozzák tovább vagy dobják ki.
Persze nem árt, ha jól néz ki, kellemes megfogni, jó, hogy van, és emeli a fényünket mások szemében...

Részletes adatok az emblémázott reklámajándékok fogadtatásáról az európai fogyasztók részéről:


2015. április 2., csütörtök

Díjazott reklámajándékok

Prémium BRANDS katalógusunk újabb három modellje kapott rangos design díjat. A képen látható Elevate dzseki, a fogantyú elfordításával nyitható Marksman esernyő, illetve a különleges formájú, Marksman márkájú autós vészhelyzeti lámpa.

A különböző díjakat nyert termékek felé nagyobb bizalommal fordulnak az emberek és nagyobb érdeklődést váltanak ki. Körülbelül úgy működik ez, mint ahogyan egy jól felépített márka funkcionál a fogyasztók fejében. Egy ismert, kedvelt márkának elhisszük, hogy a pólója, pulóvere minden bizonnyal jó minőségű és tartós, ezért több pénz vagyunk hajlandóak kifizetni értük, hiszen a presztizsértékük is nagyobb, mint egy márkátlan terméké.

A díjazott termékről is nagyobb hajlandósággal hisszük el, hogy tulajdonságaik kiválóbbak, mint a nagyon hasonló, de díjat nem nyert termékeké, hiszen sejtjük, hogy van mögötte egy zsűri, amelyik kézbe veszi, mérlegeli, eldönti, hogy egy adott termék megérdemli-e, kapjon-e egy adott díjat.

Büszkén jelentjük ki, hogy a mi kínálatunkban is folyamatosan emelkedik a díjnyertes termékek száma. Azt reméljük, hogy ezzel erősítjük a promóciós ajándékok iránti elkötelezettséget.
Katalógusainkban találhatóak Red Dot Award design díjnyertes, IF Product Dessign Award és Promotional Gift Award díjazott termékek is. 
Ha jót akar, kövesse a jeleket !


.
.