Kedves Ügyfeleink, Követőink, Kollégák, Barátok!
Nagyon hálásak vagyunk, hogy együttműködhettünk veletek a 2012-es évben is és köszönjük, hogy megtiszteltetek bennünket bizalmatokkal.
Reméljük, hogy e bizalmat 2013-ban is meg tudjuk erősíteni és méltóak tudunk lenni a kitűzött célunkhoz, mely a partnereink felé is igaz: Kapcsolatokat SzÉpítünk!
Sikerekben gazdag 2013-as évet kívánunk!
2012. december 27., csütörtök
2012. december 12., szerda
12.12.12, szerda. Még nem a világ vége
12-12-12, szerda.
Egy-kettőre vége az évnek, ha nem is a világnak, mint ahogyan jósolják a jó maják.
Mi jut erről eszembe, ami kapcsolatba hozható a reklámajándékozással?
Alapesetben a túlélőkészletek, vészkalapács, BBQ szettek, 12 funkciós bicskák (ha már 12-12), stopperek (visszaszámláláshoz), napelemes töltők (mert a nap is megmarad, nem kétséges), elsősegély készletek az apróbb karcolások esztétikai reparálásához.
Erre mindre szükség lesz , mert abban mind biztosak vagyunk, hogy ha el is jő (mint a kiskarácsony), de azért mi túl fogjuk élni, ha némi amortizációval is.
Várok ötleteket, hogy mi legyen világvége esetén a túlélő csomagban.
Egy-kettőre vége az évnek, ha nem is a világnak, mint ahogyan jósolják a jó maják.
Mi jut erről eszembe, ami kapcsolatba hozható a reklámajándékozással?
Alapesetben a túlélőkészletek, vészkalapács, BBQ szettek, 12 funkciós bicskák (ha már 12-12), stopperek (visszaszámláláshoz), napelemes töltők (mert a nap is megmarad, nem kétséges), elsősegély készletek az apróbb karcolások esztétikai reparálásához.
Erre mindre szükség lesz , mert abban mind biztosak vagyunk, hogy ha el is jő (mint a kiskarácsony), de azért mi túl fogjuk élni, ha némi amortizációval is.
Várok ötleteket, hogy mi legyen világvége esetén a túlélő csomagban.
A reklámajándék csomagolása
A reklámajándékok csomagolása terén még van hová fejlődnünk.
Minden évben szembesülök ezzel a ténnyel, amikor az IGC
Global Promotions éves összejövetelén a világ 52 országának reklámajándék
forgalmazó cége (hazai képviselője a Golding Reklámajándék Kft.)
bemutatja az elmúlt év legsikeresebb projectjeit.
Nálunk a reklámajándék csomagolása az esetek nagy részében
még mellékes szempont, mert a lényeg a termék funkciója, kivitelezése, de
legelsősorban az ára.
A szóróajándékok, irodaszernek minősülő termékek vagy promóciós ruházat esetében elfogadható, ha pl. egy átlagos műanyag golyóstoll csak
celofán zacskóban van vagy egy mappát neutrális papírdobozban kap meg a
konferencia résztvevője.
Sok esetben egy filléres szóróajándék csomagolása többe
kerül, mint maga a termék, de a csomagolás nélkül a termék értéktelennek tűnik.
Szép példa erre a képen látható cipőfűző egy divatos tornacipő papírból nyomott, logózott képére fűzve.
Tökéletes példa arra, amikor a csomagolás egyetlen egységet
alkot az ajándékkal a piros gyertya, melynek doboza kapcsolatban áll az
ajándékozó cég aktuális projectjével. Ezt a dobozt biztosan nem fogják kidobni.
Egy kanadai TV csatorna akarta a nézők hűségét jutalmazni,
de nem akart sokat költeni. Kanadai barátunk erre kínált megoltást úgy, hogy a
csatornáról is rengeteg információt hordozó csomagot állított össze. Az ajándék
maga egy akril képkeret, mely nem sokkal kerülhetett többe 1-2 USD-nél, azonban
a hozzá alkotott díszdoboz a képkeretbe rakott cserélhető lapokból álló naptár és reklámanyag kiemelik az
ajándékot a tömegtermék kategóriából.
Igazi kreatív megoldást nyújtott az ötletes csomagolásra a Tonic Reklámügynökség, amikor arculatot, nevet és székhelyet váltott. Az új
időszámítás kezdetét egy ajándékkal tették emlékezetessé fontos partnereik
számára. Egyedi gyártású folyadékos egerüknek gyártottak jó nagy lyukakkal
design-olt sajtdobozt, bele stílusos kísérőlevelet helyeztek.
Lassan belecsúsztunk az értékesebb üzleti ajándékok
témakörébe, amikor az ajándék átadása már gesztusértékű és amikor a partnerek
közötti kapcsolatépítés is cél. Ha az ajándék már valódi ajándék, azaz két
valós személy között játszódik le az ajándékozás aktusa, nem pedig egy
személytelen cég és egy személytelen vásárló között, akkor már nem csak a belbecs,
hanem a külcsíny is számít.
A külcsín, azaz a csomagolás, amit először meglát az
ajándékot kapó, ami alapján az első benyomását kialakítja, amiről először
elkezd csevegni az ajándékozóval.
Ha az ajándék csomagolása nem említésre méltó, akkor elveszítettünk
egy kommunikációs lehetőséget. Nem csak az ügyfelünkkel kapcsolatban hagytuk ki
ezt a ziccert, hanem nem adtunk neki sem lehetőséget, hogy megemlítse
cégnevünket, brandünket kollégáinak, barátainak.
Ha elfogadjuk, hogy a csomagolás funkciója nem csupán a
termék állagmegóvása, azonban most csak egyszerű csomagolású terméket sikerült
beszereznünk, akkor a kötelező minimum, hogy a terméket egy papírtáskában adjuk
át. Ennek az anyaga, formája, felületkezelése, papírvastagsága, fülének
megválasztása mind-mind meghatározza azt, hogy újrahasznosítja-e, azaz
elteszi-e és továbbhasználja-e a kapó vagy a kukában landol.
Ha több terméket szeretnénk egy csomagként átadni, akkor
léteznek díszdobozban összecsomagolt szettek: toll, névjegytartó, kulcstartó,
pénztárca, mappa, notesz stb. különböző variációban vagy termosz és fém bögre,
bicska, esetleg számítástechnikával kapcsolatos eszközök. Az előre csomagolt
készletek esetében a csomagolás megfelelő minőségű szokott lenni, azonban ha
saját válogatást szeretnénk egybecsomagolni, akkor egy egész feladat halmot
veszünk a vállunkra. Rögtön felvetődik a doboz mérete, a termékek sérülésmentes,
fix elhelyezésének kérdése, majd a kialakult doboz stancformájára design
terveztetése egy grafikussal. Miután megkaptuk a dobozt, akkor bele kell
helyezni a termékeket. Ezt persze kiszervezhetjük külsős cégnek, ebben az esetben el kell
vitetnünk a termékeket és a dobozokat, majd vissza a kész csomagokat. Van munka
és rizikó bőven.
Jól tesszük tehát ha olyan üzleti, promóciós,
reklámajándékot vásárolunk, amelynek csomagolása sem hagy kívánnivalót maga
után. Erre kiváló példaként a XD Design termékek szolgálnak.
Az XD Design ifjú tervezői:
Ryan James McSorley, Trinh Nguyen, Tony Poon, Liam Fa Zai Yong, Ellen Xu Jun, Antoine Persyn, Shirley Xu Yin Yin, L.J. Li Jue, Jon Walmsley.
Dobozuk sugallja
a bennük rejlő minőséget, amely nem okoz csalódást.
A fiatalos, könnyed grafikák
a trendi elvárásoknak is megfelelnek.
A csomagolás nem csökkenti, hanem emeli a
reklámajándék értékét.
Keressék
XD Design termékeinket honlapunkon Prémium katalógusunkban.
2013. januárjától az
XD design már a márkaszűrőben külön is lekérdezhető.
2012. december 5., szerda
Slazenger sporttáska nyerhető
Ha lájkolsz minket a Facebook-on, akkor a január 3-i sorsoláson esélyed
van a Slazenger sporttáska megnyerésére.
A karácsonyi beigli , töltött káposzta, kocsonya, nagymama mézes hatlaposa
nem fog az idén sem nyomtalanul elmúlni.
Amikor január 1-én a mérlegre állunk és elsötétül előttünk a
világ, akkor előkeressük az edzőfelszerelést és jó, ha összeállítjuk az
edzéstervet.
A táska anyaga 600D poliészter. Fülhallgató számára kivezető nyílással, állítható vállpánttal, beléptetőkártya vagy egyéb kártya számára átlátszó ablakzsebbel. A sorsolás nyerteseit a Facebook-on tesszük közzé 2013. január 3-án.
Természetesen cégünk dolgozói és az ő közeli hozzátartozóik nem vesznek részt a sorsolásban.
Természetesen cégünk dolgozói és az ő közeli hozzátartozóik nem vesznek részt a sorsolásban.
2012. december 4., kedd
Jogdíj a pendrive-ra
Az alábbi szöveg az Artisjus honlapján is megtalálható. Kicsontoztam és
csak a pendrive-ra is vonatkozó részeket hagytam benne. Pirossal a saját kiegészítések.
Ki köteles a
bejelentésre? (kinek kell a jogdíjat megfizetni)
Az üres kép-
vagy hanghordozót gyártó, importáló, más uniós tagállamból behozó vagy azt
belföldön először forgalomba hozó
személy.
A bejelentés
határideje: (a hologramos matricák rendelésének ideje)
A vámkezelés
befejezésétől, vámfizetési kötelezettség hiányában pedig a forgalomba hozataltól, vagy - ha ez a korábbi - a forgalomba
hozatali céllal történő raktáron tartás megkezdésétől számított 8 napon belül. A tájékoztatási kötelezettség
elmulasztása esetén az egyébként számítandó jogdíjjal azonos költségátalány
terheli a mulasztót.
…
A kereskedő
felelőssége
A meg nem fizetett jogdíjért felel az üres kép-,
illetve hanghordozó összes belföldi forgalmazója, így például az a nagykereskedő vagy kiskereskedő is, aki
olyan hordozót forgalmaz, amelyre a jogdíjat nem fizették meg. Ebből a szakaszból és a következőből az következik, hogy igaz, hogy valóban az első forgalomba hozónak kell megfizetni a jogdíjat, azonban, ha a kiskereskedő azt tapasztalja, hogy ez nem történt meg, mert nincs rajta a hologramos matrica a terméken, akkor az ő kötelessége a jogdíjat befizetni.
A kereskedők tehát akkor nem kötelesek a jogdíj
megfizetésére, ha csak olyan hordozókat vesznek át beszállítóiktól, amelyre a
jogdíjfizetés megfelelően megtörtént. A
jogdíj megfizetését az
(--- felsorolják a különböző adathordozókat)
- audio, illetve audiovizuális tartalom tárolására
alkalmas, mozgó alkatrésszel rendelkező, merevlemezes külső háttértárolók (pl.:
pendrive, USB Flash Drive)
esetében a megfelelően felragasztott,
"ARTISJUS" védjegyet tartalmazó hologramos
matrica megfelelően igazolja.
A promóciós célú felhasználás előzetes értelmezésünk
szerint talán nem számít forgalomba hozatalnak (hiszen nem történik továbbértékesítés), ezzel
szemben az alábbi állásfoglalást kaptuk:
„Amennyiben egy magyarországi székhelyű cég, külföldről
importál jogdíjköteles adathordozót, amelyet promóciós céllal tovább ajándékoz,
szintén jogdíjköteles.
A promóciós célú behozatal nem mentesíti az importőrt a
jogdíjfizetés alól.”
Ebből az következik, hogy nem számít az, hogy promóciós céllal szerzi be egy végfelhasználónak számító cég a pendrive-ot egy külföldi számlát kiállító társaságtól, akkor annak jogdíját ő köteles megfizetni, mivel ő számít az első forgalomba hozónak.
Mi levesszük az Ön válláról a jogdíj megfizetésének terhes kötelezettségét. A Golding Reklámajándék valamennyi pendrive-ot a jogdíjfizetési kötelezettség teljesítésével bocsátja a továbbértékesítők és promóciós célú végfelhasználók rendelkezésére.
Ha Ön mégis úgy döntene, hogy pendrive-ot importál, akkor ennek a következő a menete:
Idézet az Artisjus honlapjáról. Pirossal a saját kiegészítések.
A bejelentéseket fogadó és a jogdíjak befizetésével kapcsolatos
adminisztrációt az Artisjus Hangfelvétel-engedélyezési Osztályának
munkatársai
Puskás Brigitta ( bpuskas@artisjus.com) tel.: (1) 488-2620) és
Tuliné Csévi Piroska (pcsevi@artisjus.com) tel: (1) 488- 2733) végzik.
Fax: 212-1542
A beérkezett elszámolásokat a beérkezés
sorrendjében dolgozzuk fel. Tekintettel arra, hogy az elszámolásban
közölt adatok alapján számítjuk ki a fizetendő jogdíjat, csak pontosan
és olvashatóan kitöltött, aláírt és lebélyegzett elszámolásokkal áll
módunkban foglalkozni.
- Az elszámolásokat faxon vagy e-mailben tudjuk fogadni.
- Az elszámoláshoz minden esetben csatolni kell a beszerzést igazoló számla másolatát.
- Az elszámoláshoz – első elszámolás esetén – 3 hónapnál nem régebbi cégkivonatot és aláírási címpéldányt kérünk csatolni.
- Az elszámolás ellenőrzését követően az aktuális Jogdíjközlemény alapján a fizetendő összegről jogdíjfizetési értesítőt küldünk. (előre át kell utalni és az utalást igazoló kivonatot átküldeni az Artisjusnak)
- A jogdíj befizetésének hitelt érdemlő
igazolását követően telefonos időpont-egyeztetés szükséges a hologramos
címkék átvételéhez. Az egyeztetett időpontban a címkék Irodánkban
személyesen, vagy meghatalmazott útján, cégbélyegzővel vehetők át. (Nem küldhetünk mást, csak az előre meghatalmazott alkalmazottunkat, ami szervezési nehézségeket okozhat. Az átvétel általában 9-15 óra között történhet, pénteken 13 óráig.)
- A jogdíj beérkezését követően a befizetést igazoló számlát postai úton küldjük meg.
2012. november 23., péntek
A reklámajándék pendrive
A pendrive egy apró USB portba épített flash memória, egy nyomtatott áramkör.
Tárolási kapacitása 8 MB-tól 256 GB-ig terjed. Némelyik képes 10 évig
megőrizni az adatokat és egymillió írás-törlési ciklust is kibír. Jellemző adatátviteli
sebessége USB 2.0 feltételek megléte esetén 60 MB/s, USB 1.0 szabványnál
kb. 1,5 MB/s. A csatlakozója a
személyi számítógépeken elterjedt „A típusú” USB csatlakozó. A pendrive első kifejlesztésének eredete vitatott. Egy Trek
nevű cég kezdte először forgalmazni a 2000 elején, de ők egy szélesebb
adattároló családot írnak le szabadalmukban.
Az izralei M-Systems cég 1999. októberében regisztrált egy honlapot, mellyel a pendrive megoldásukat reklámozták, ezzel 2001-ben IDEA díjat nyertek. Az IBM is ezt a pendrive-ot kezdte forgalmazni 2000-től. A pendrive tokozása a felhasználói igényektől függően változatos: van por‑ és cseppálló, kiemelten ütésálló, folyadék dekorációs, tollal vagy diktafonnal egybeépített változata és illatozós kivitelezése is.
Ami kevésbe megoldott a pendrive-ok esetében az az, hogy nem tudjuk mi van rajta és ezt csak akkor derül ki, ha csatlakoztatjuk, mert ami az előnye, az a hátránya is: kis mérete miatt felületére többnyire nem tudunk írni, illetve nehezen megtalálható a női táskák mélyén és könnyen elhagyható. A rámentett tartalom kikövetkeztetésében segítséget jelent, hogy elképesztő a pendrive-ok formai diverzitása. Míg állatfajok pusztulnak ki percenként a Földön, ugyanebben a ritmusban lépnek a helyükre újabb és újabb pendrive formák. :) A puha PVC egyedi formák gyártási technológiája elterjedésének köszönhetően akár 100 darabtól tökéletesen saját igényre szabott formát gyártathatunk.
A méretgazdaságosság miatt a legelterjedtebb modellek egyben a legolcsóbbak is. Egyelőre a 2GB-os és 4GB-os kapacitású chippel ellátott pendrive-ok nálunk a legkeresettebbek. Az elmúlt évek során az igények az egyre nagyobb tárolási kapacitás felé mutattak, ami lehet, hogy folytatódni fog és a 8Gb, 16Gb egy re népszerűbb lesz, de elképzelhető, hogy épp a fájlok könnyebb megtalálhatósága miatt és biztonsági okokból kifolyólag nem fog növekedni az igény a még nagyobb kapacitású pendrive-okra.
A legkeresettebb modellt valószínűleg nem a nyugati ember design igényei alakították ki, hanem a kínai gyártók jól felfogott - esetleg piackutatással megtámogatott - érdeke miatt terjedt el. A Twister pendrive néven emlegetett műanyag-fém házas pendrive mind gravírozásra, mind tamponnyomással történő emblémázásra egyaránt alkalmas. A fémrész és a műanyag rész színe is szinte tetszés szerint variálható. Ezt a modellt a legtöbb reklámajándék-forgalmazó tartja raktárkészleten pár színben, így mi is. A gyors gyártási (összeszerelési) idő és a légi szállítás gyorsasága miatt max. 7-8 munkanappal a rendelést követően kezünkben tarthatjuk és indulhat az emblémázás.
Az izralei M-Systems cég 1999. októberében regisztrált egy honlapot, mellyel a pendrive megoldásukat reklámozták, ezzel 2001-ben IDEA díjat nyertek. Az IBM is ezt a pendrive-ot kezdte forgalmazni 2000-től. A pendrive tokozása a felhasználói igényektől függően változatos: van por‑ és cseppálló, kiemelten ütésálló, folyadék dekorációs, tollal vagy diktafonnal egybeépített változata és illatozós kivitelezése is.
Ami kevésbe megoldott a pendrive-ok esetében az az, hogy nem tudjuk mi van rajta és ezt csak akkor derül ki, ha csatlakoztatjuk, mert ami az előnye, az a hátránya is: kis mérete miatt felületére többnyire nem tudunk írni, illetve nehezen megtalálható a női táskák mélyén és könnyen elhagyható. A rámentett tartalom kikövetkeztetésében segítséget jelent, hogy elképesztő a pendrive-ok formai diverzitása. Míg állatfajok pusztulnak ki percenként a Földön, ugyanebben a ritmusban lépnek a helyükre újabb és újabb pendrive formák. :) A puha PVC egyedi formák gyártási technológiája elterjedésének köszönhetően akár 100 darabtól tökéletesen saját igényre szabott formát gyártathatunk.
A méretgazdaságosság miatt a legelterjedtebb modellek egyben a legolcsóbbak is. Egyelőre a 2GB-os és 4GB-os kapacitású chippel ellátott pendrive-ok nálunk a legkeresettebbek. Az elmúlt évek során az igények az egyre nagyobb tárolási kapacitás felé mutattak, ami lehet, hogy folytatódni fog és a 8Gb, 16Gb egy re népszerűbb lesz, de elképzelhető, hogy épp a fájlok könnyebb megtalálhatósága miatt és biztonsági okokból kifolyólag nem fog növekedni az igény a még nagyobb kapacitású pendrive-okra.
A legkeresettebb modellt valószínűleg nem a nyugati ember design igényei alakították ki, hanem a kínai gyártók jól felfogott - esetleg piackutatással megtámogatott - érdeke miatt terjedt el. A Twister pendrive néven emlegetett műanyag-fém házas pendrive mind gravírozásra, mind tamponnyomással történő emblémázásra egyaránt alkalmas. A fémrész és a műanyag rész színe is szinte tetszés szerint variálható. Ezt a modellt a legtöbb reklámajándék-forgalmazó tartja raktárkészleten pár színben, így mi is. A gyors gyártási (összeszerelési) idő és a légi szállítás gyorsasága miatt max. 7-8 munkanappal a rendelést követően kezünkben tarthatjuk és indulhat az emblémázás.
2012. november 22., csütörtök
Nyereménykosár játék
Most már valóban nem lehet megfeledkezni arról, hogy vészesen közeledik a karácsony és erre nem csak magánemberként, hanem munkahelyünk beszerzőjeként, ügyvezetője, marketingese, PR szakembereként is gondolnunk kell.
Kicsit már be vagyunk szorulva az idővel, de még
mindig nem késő előre látni és elkerülni a kellemetlen pillanatokat, amikor
üzleti partnerünk meglep bennünket egy kedvességgel, mi pedig udvariasan
megköszönjük…
A reklámajándék azonban nemcsak reklámajándék. Azok a
termékek, amelyeket promóciós céllal, emblémázottan kapunk, legtöbb esetben a hétköznapi
életben is jól használhatóak és a szupermarketek polcain is jelen vannak, mert
szükségünk van rájuk. Honlapunkon több száz új év végi ajándék, közöttük karácsonyi dekorációval ellátok konyhai cucc, lakberendezési termék, valamint rengeteg újrahasznosított anyagból készült vagy energiatakarékosságot segítő ajándék vásárolható meg.
Ha még hátra van az ajándékvásárlás, vegyél részt Nyereménykosár játékunkban, ahol esélyed van a nettó
25 000 Ft értékben telepakolt bevásárló kosarad tartalmát INGYEN megkapni.
Mit kell
ehhez tenned?
- Lájkolj minket a Facebook-on!
- Webáruházunkban rakj kosárba legalább 3 ajándékot, max. nettó 25 000 Ft értékben, és NEVEZZ BE!
- Mozgósítsd barátaid/ismerőseid, hogy növeljék a nyerési esélyeid!
A játékról bővebben itt olvashatsz.
Hajráááá!
December 10-ig még van idő gyűjtögetni a virtuális tombolákat !
Hajráááá!
December 10-ig még van idő gyűjtögetni a virtuális tombolákat !
2012. november 10., szombat
Egyedi gyártás, kontra kreatív emblémázás
A Trade Magazin Klub szervezett egy összejövetelt a
reklámajándék piacon jelenleg tapasztalható trendekről, ahová 4 szakembert
hívtak meg, akik 10-10 perces előadást tartottunk az alábbi témákhoz
kapcsolódóan, majd a 70 meghívott kerekasztal-beszélgetést folytathatott.
A rendezvényre a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarán,
2012. november 8-án került sor, címe: Ajándékozási trendek.
Az alábbi szempontok szerint készülhettünk fel. Talán a
felvetett témák jelzik, hogy mi foglalkoztatja a cégek beszerzőit.
- Amikor reklámajándék katalógusokat lapozgatva
kellene kitalálni, hogy mit kapjanak a vevők a következő promócióban? Vajon
van-e olyan ajándék, ami belefér a szűkös büdzsébe, de még a vásárló is örül
neki?
-
vagy amikor az ügynökség unalmas vagy éppen
túl drága ötletekkel áll elő?
-
vagy amikor már semmi érdekeset nem tudunk
kitalálni, mert a jó és megfizethető ötleteket már mind felhasználták mások?
-
A karácsonyi ajándék ötlet a partnereknek?
Mindig könnyű kitalálni?
Az összejövetelen mi, reklámajándék forgalmazók próbáltuk
tudatosítani a jelenlévőkben, hogy az itthoni szűkös piac számára az egész
világon a legötletesebb és legkedvezőbb forrásokat felkutatva próbálunk valami
újat kitalálni, azonban az egyre csökkenő rendelésértékek miatt a hazai
reklámajándék rendelőknek egyre kevesebb lehetőségük van igazán egyedi terméket gyártatni, hiszen alacsony mennyiség esetén az egyedi gyártás nem
méretgazdaságos, sőt a gyártók el sem vállalják.
A mi javaslatunk az, hogy az egyedi termékek helyett
az emblémázás egyedi megoldására kellene kreatív megoldásokat kivitelezni. Ezek a
megoldások rendelkezésre állnak, csak nyitottnak, kicsit bátornak kell lenni az
elfogadásukban.
A megrendelők és a grafikusok kreativitásán nagyon sok múlik.
El lehetne szakadni a megszokott megoldásoktól és a termékekre olyan látványtervet
alkotni, ami eltér a megszokottól. Pl. egy egyszerű kerámia bögre dekorálása
egy színnel történhet a bögre teljes palástján körbe, így sokkal látványosabb,
mint az egyik oldalon történő emblémázás. A tükörarany nyomat magas fénye nem olcsó a
bögrére dekorálva, azonban exkluzív ajándékot adhatunk.
Nézzük
azt az ezüst vagy arany felületkezelésű bögrét, amely a rányomott négy szín
kolor grafikának metálos fényt kölcsönöz. Alap
katalógustermék a fém névjegytartó, amely teljes felületén műgyantás matricával
borítva egy mutatós grafikával kiemeli a terméket a szóróajándékok
kategóriájából. A
törülközők bordűrjére nyomott színes nyomat olcsóbb és ugyanolyan mutatós, mint
a hímzés és mosás után sem ráncolja az anyagot és nem kell kifizetni a hímzés
drága programköltségét.
Léteznek egyéb új technikák, eljárások, festékek, melyeket
nehéz megmutatnunk fotón, ezeket a bemutatótermünkben lehet megtekinteni,
illetve a közös munka során tudjuk javasolni.
A golyóstoll örök kedvenc, de nem ha nem simul bele az átlagba egy egyedi klipsznek köszönhetően, akkor biztosan hosszabb ideig lesz cégünk hírnöke, mint egy átlagos egy színes tamponnyomással logózott műanyag toll.
A lényeg a közös munka során a
nyílt kommunikáció. Ha tudjuk, mi a célja, ha irányt mutat számunkra (brief) ,
akkor tudunk újító eljárásokat javasolni Önnek.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)